Jom Cuba!! MANDELA...restoran popular di sini


Jom Cuba!!
Restoran Mandela terletak di kawasan Penerok. Anda akan bertemu dengan bandar Penerok terlebih dahulu kemudian selepas jambatan (jika anda dari arah bandar Pontian ke Kukup),anda perlu membelok ke lorong sebelah kiri. Terdapat papan tanda "Mandela" di situ. Teruskan perjalanan sehingga anda berjumpa dengan papantanda Mandela yang meminta anda membelok ke kanan. Jalan terus sehingga lebih kurang 100 meter,Restoran Mandela terletak di sebelah kiri anda bersebelahan dengan jalan.
Jika anda tidak tahu anda boleh bertanya dengan penduduk setempat. Restoran Mandela adalah di antara Restoran yang agak popular di kawasan Pontian.
Tetapi jika anda ingin menikmati ketam, di sini tidak disajikan ketam. Anda boleh ke Kukup. Lain kali saya akan bawa anda makan-makan di Kukup pula.
Di antara sajian di sini ialah Sotong Goreng Tepung,Ikan Siakap mengikut masakan yang anda mahukan, Puyuh (Puyuh masam manis,Puyuh sambal dan dua lagi jenis masakan), Sayur,pelbagai jenis tom yam dan lain-lain.
Kali ini kami memilih beberapa jenis lauk untuk di makan sekeluarga.

PEMBUKA SELERA. KACANG DAN OTAK-OTAK.


DAN MINUM AIR SIRAP BANDUNG AIS.

Ada banyak pilihan air minuman termasuk jus dan minuman berkarbonat.


NASI YANG DIHIAS CANTIK.


IKAN SIAKAP MASAK TIGA RASA.


SOTONG GORENG TEPUNG.


TOM YAM CAMPUR.


KAILAN IKAN MASIN


TOM YAM UDANG (Anda boleh rasa kelembutan dan kesegaran udang ini. Memang sedap!)









Selamat Mencuba!!



0 Responses

Semua gambar yang terpapar di ruangan blog ini adalah milik aryeasrall.com dan dilindungi di bawah hak cipta terpelihara. Segala penggunaan semula,penerbitan semula dalam apa jua bentuk,manipulasi dalam apa jua bentuk atau muat turun adalah tidak dibenarkan. Sila hubungi e-mail withmorechips@gmail.com untuk sebarang pertanyaan lanjut.